پیچ و مهره
کشش مفتول
فوریه 1, 2020
پیچ و مهره
پیچ خودکار
فوریه 2, 2020
نمایش همه

توضیحی درباره پیچ و مهره ها

پیچ و مهره

پیچ و مهره

توضیحی درباره پیچ و مهره ها

توضیحی درباره پیچ و مهره ها

یک پیچ، همچنین به عنوان یک پیچ شناخته می شود، همیشه نباید با یک مهره مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، مهره همیشه با پیچ استفاده می شود.پیچ و مهره به عنوان اجزای اساسی در چندین پروژه ساختمانی خدمت می کنند، زیرا آنها اوراق قرضه قوی ایجاد می کنند که حتی تحت فشار زیادی قرار نمی گیرند. پیچ و مهره ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند، هر کدام برای مطابقت با نیازهای یک برنامه خاص یا نیازهای کاری مناسب است. یک پیچ دارای یک موضوع در شکل استوانه ای است و مهره دارای یک حلقه داخلی است که با موضوع بر روی پیچ متصل می شود. با اجرای پیچ از طریق مهره، یک باند بسیار قوی ایجاد می شود که توانایی مقاومت در برابر مقادیر زیادی از استرس را دارد. فرآیند اتصال یک مهره و یک پیچ با هم معمولا بسیار ساده است، اما بسته به نوع پیچ و مهره مورد استفاده و نحوه پیچیدن آن از طریق یک شیء با مهره در طرف دیگر که به طور ایمن با هم مرتبط می شود، پیچیده می شود.

پیچ

همانطور که قبلا ذکر شد، یک پیچ معمولا یک شکل استوانه ای دارد که دارای یک نخ ریسی پیچیده ای است که روی سطح آن اجرا می شود. موضوع خارجی نیز به سادگی می تواند به عنوان موضوع فقط اشاره شود. موضوعی که در پیچ وجود دارد، طراحی شده است که با جسم دیگری که دارای موضوع پیچیده حک شده در آن یا با یک مهره است، متصل شود. موضوع کاملی به عنوان thread داخلی گفته می شود. هنگامی که بدون مهره استفاده می شود، پیچ پیچ با موضوع داخلی است که در داخل سوراخ بر روی شیء که از طریق آن پیچ اجرا می شود حک شده است. برخی از پیچ و مهره ها برای ایجاد موضوع داخلی در مواد نرم تر طراحی شده اند، زمانی که آنها به راحتی به آن مواد فشرده می شوند. هدف قرار دادن پیچ و مهره به مواد دیگر این است که مواد را با یک جسم دیگر مرتبط کند. به عنوان مثال اگر یک ماده لازم باشد که با دیگری بچسبد، می توان از طریق این دو ماده پیچ را اجرا کرد و مهره ای از طرف دیگر می تواند به صورت محکم محکم شود.

به عنوان پیچ یا پیچ مورد نیاز برای رانده شدن به یک ماده دیگر، آن را دارای یک سر، بخش خاصی تشکیل شده به اجازه پیچ پیچ تبدیل شود. سر معمولا “+” یا “-‘sign را روی آن قرار می دهد. این الگوی اجازه می دهد تا پیچ گوشتی ها یا آچار برای قرار گرفتن در سر و رانندگی پیچ در مواد موضوع. چون سر معمولا صاف است، سر بیشتر از بقیه بدن پیچ است. این ویژگی مانع از پیچیدن بیش از حد عمیق به مواد می شود.

مهره

مهره همیشه در مقابل یک پیچ مونتاژ استفاده می شود و دارای یک سوراخ رشته ای است که با پیچ در پیچ متصل می شود. هنگامی که با هم استفاده می شود، مهره ها و پیچ و مهره ها کار می کنند تا یک دسته از قطعات را به طور ایمن نصب کنند. هنگامی که با هم هموار می شوند، مهره ها و پیچ ها می توانند بدون جدا شدن از هم، به علت اصطکاکی که توسط رشته خود تولید می شوند، فشرده سازی قطعات و همچنین کشش جزئی پیچ، همدیگر باقی بمانند. می تواند کاربردی داشته باشد که در آن ارتعاش و چرخش ممکن است مهره ها و پیچ ها را از بین ببرند. اگر هیچ چیز در مورد آن انجام نشده است، سرازیر کردن به اندازه کافی پیچ خوردگی را از بین می برد، و باعث می شود که مواد با هم هماهنگ شوند. این می تواند بسیار خطرناک باشد و به همین ترتیب می بایست با سایر پیچ ها و آجیل ها دیگر جایگزین برای ایجاد مفاصل قوی و کارآمد استفاده شود. جایگزین هایی مانند چسب، پین های ایمنی یا نخ های شکل بیضی می توانند برای افزایش اتصال بین پیچ و مهره استفاده شوند و مانع از نوسان شدن اضافه کاری شوند.

پیچ و مهره

پیچ و مهره

پیچ و مهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *